BEYAZ MASA BAŞVURUSU

Beyaz Masa'nın amacı öncelikle vatandaşa "rehberlik"tir. Çünkü vatandaşımız bir devlet kurumuna geldiği zaman hangi konuda, nereye, nasıl ve ne zaman başvuracağını bilmemektedir.

Beyaz Masa'nın diğer önemli amacı belediye ile halk kaynaşmasını tesis etmek olarak öne çıkıyor. Yani somurtkan değil gülümseyen, yarın gel demeyip hemen yardımcı olan bir belediye imajını fiili bir tavır olarak ortaya koymak hedefi gözetiliyor.

Bu sebeple Zeytinburnu Belediyesi Beyaz Masa biriminin sloganı, "Hizmetin Gülen Yüzü"dür. Ayrıca, Beyaz Masa personeline, çalışanlarına rehber olması için ısrarla telkin edilem çalışma prensibi de şöyledir; "Bize gelen hemşehrimize yardımcı olamasak bile onu evine mütebessim gönderebilmeliyiz."

Zeytinburnulular Beyaz Masa'ya internet aracılığıyla da sorunlarını iletebiliyor. Beyaz Masa'ya şikayet ya da talebini ileten vatandaşlara en geç 48 saat içerisinde konusu ile ilgili bilgi veriliyor.

Beyaz Masaya başvurular; şahsen (Başkanlık Binası'ndaki merkeze), sitemizdeki sanal başvuru formu doldurularak veya e-mail ile yapılabiliyor.